tisdag 2 november 2010

Vem är du?

Jag känner att inspirationen att blogga är liten just nu. Annat upptar min tid för tillfället, andra saker och tankar. Men jag skulle gärna vilja veta vem det är som tittar in här! Jag vet ju ungefär hur många besökare jag har varje dag och nu skulle det vara jättekul om ni ALLA skriver en liten kommentar, kort eller lång det spelar ingen roll. Då skulle jag bli jätteglad och kanske få lite inspiration åter! Så vad säger ni? Det går ju jättesnabbt!

Höstbild från vårt vardagsrumsfönster

5 kommentarer:

Anna Eman sa...

Jag tittar ju in titt som tätt och önska såå få se dig i de snygga glasögonen!! :)
Kram Anna

Jennie sa...

Jag kikar också in här då och då! Tack för mattipset, ska minsann prova alla inom en snar framtid!

Soffan sa...

Ja, du känner ju mig :-).

Anonym sa...

Det är så kul att se hur fint ni har det, vad ni hittar på och hur barnen växer så det bara knakar! Lycka till med pluggandet.

Kram från kusin Tina

Citronergula sa...

Hej hej!
Jag brukar hälsa på ibland. Jättekul att följa er mitt i livet med allt vad det innbär med småbarn, hus, jobb mm.
Vet precis vad du pratar om, när det gäller att inspirationen tryter... haft blogg uppehåll sedan i somras och jag väntar fortfarande på att lusten ska komma tillbaka! Men den som väntar på nåt gott....

Kram till dig// Petra