tisdag 30 november 2010

Nytt jobb

För några dagar sedan önskade jag mig ett jobb och nu är önskan uppfylld. Redan imorgon ska jag påbörja ett vikariat på mitt "gamla" jobb. Jag trivdes så bra där och slutade när Viggo kom till världen. Så det är 1,5 år sedan jag jobbade där sist så det känns ganska spännande och pirrigt, men framförallt jätteroligt! Nu ska jag leta fram mina gamla jobbargrejer! Var och shoppade lite nya kläder igår; 2 par jeans, 2 långa linnen och 3 tröjor. Känns bra att ha något nytt att ta på sig efter så här lång tid hemma.

Det är trist bara att lilleman är sjuk. Han har haft feber i tre dagar nu, snorar och hostar. Så imorgon får han vara hos farmor och på torsdag hos mormor. Tur att de finns!


Min nya ljuskon


4 kommentarer:

Öquist sa...

STORT grattis till jobbet Anna!
Så skönt. Är så glad för din skull :)
stora vinterkramar!
Snart kommer vi :) längtar så!

Anonym sa...

GRATTIS; GRATTIS, kramar från fastrarna, pa &ma.

Soffan sa...

Oj så roligt det är!! Grattis än en gång!

Linda sa...

Grattis till jobbet! Ibland får man det man önskar sig!

/Linda