söndag 14 november 2010

Pappa

I helgen har vi firat min kära pappa och såklart mina barns fina pappa. Jag tycker det är roligt att ta varje tillfälle att fira, det behöver inte bli mycket eller dyrt. Men det är roligt att bli ihågkommen. Vi har också haft en annan anledning att fira pappan i huset, då han har fått ett nytt spännande jobb!! Grattis till det!! Helgen har varit toppen. Fredagen tillbringades på Norrmalmia med middag och konsert A tribute to U2- helt fantastisk musik. På lördagen blev det sovmorgon då barnen sov hos mormor och morfar. Vi passade då på att åka en sväng till Luleå där vi inhandlade flera julklappar. Det känns skönt att ha påbörjat det. När vi hämtade barnen stannade vi och blev bjudna på middag där. Idag har vi varit på badhuset, ätit lunch på Big Boy, jag har hunnit med en promenad med M och sedan har jag lagat god middag till pappan i huset. Han är just nu på sin sedvanliga söndags-hockey och jag har tagit plats i soffan med gårdagens överblivna godis. Nu åter till TV-tittandet.


Två fina pappor fotade i Turkiet.

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Åh, har du överblivet godis? Jag fick bara några torra salta pinnar från i fredags. :) Plinga imorgonbitti om du hänger med på morgonpromenad.

Anonym sa...

Tack för lånet av två ljuvliga barnbarn. Pa &ma.