torsdag 25 november 2010

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Soffan så här kör vi då!

  • 4 tv-program: Oj, det är inte helt lätt att välja. Jag är ganska beroende av tv och följer flera serier. Jag har fastnat totalt i Biggest loser! Sen får jag väl välja  Greys anatomy, Desperate Housewifes och Morden i Midsomer.
  • 4 saker jag gjort idag: Dagen är ju inte så lång ännu! Men jag har lämnat barnen på förskolan, gjort klart och skickat in veckans inlämningsuppgift, druckit kaffe och pratat med BVC och fått tid idag för lillebrors 18 månaders koll med vaccination samt koll av öronen då han skrikit de senaste nätterna.
  • 4 saker jag längtar efter: ett jobb, en resa till varmare breddgrader, sommaren, ledigt för familjen till jul.
  • 4 saker på önskelistan: ett jobb, en löpardress, nya mattallrikar, barn som sover i sina egna sängar på natten.
  • 4 saker jag hatar: blodpudding, ormar, gnäll och tjat.
  • 4 som jag utmanar: Carro, Anna, Fru Westman och Lina och alla andra som vill också så klart!

1 kommentar:

Linda sa...

Tack för din snälla kommentar hos mig, och vad kul med en utmaning! :)