måndag 29 mars 2010

Utemöbler- inspiration

Snön har vräkt ner hela helgen och jag som trodde att det höll på att bli vår. Jag fick Svenssons katalog för balkong och trädgård i brevlådan häromdagen. Jag skulle kunna inreda hela mitt hem och trädgård med superfina saker därifrån, dvs om budgeten var obegränsad! Här kommer några (läs många) bilder på trädgårdsmöbler och detaljer som mer än gärna skulle kunna få flytta hem till oss:

Grythyttans utemöbler fyller 80 år i år och är lika snygga idag!











Fatboy hängmatta.




Verner Pantons lampa Flowerpot garden, finns i flera härliga färger!

Läckra Sweet cake finns i flera glada färger och kan användas till mycket. Jag skulle kunna tänka mig flera stycken, både med ovanstående användningsområden men även för plantering av blommor.

1 kommentar:

Lina sa...

Grythyttan äger, typ! Klassiskt tidlöst och otroligt önskvärt även i min värld. :)

Trevlig påsk från mig!
Snart är det vår på riktigt och då får du snöra på dina nya Converse:isar :)

Kramen