tisdag 23 mars 2010

Tidig morgon

Imorse strax efter kl 7 var jag tvungen att ta fram kameran och knäppa några bilder i vardagsrummet. Solen strålar in genom vardagsrumsfönstren och snön verkligen gnistrar. Synd bara att jag inte är någon fotograf för bilderna speglar inte verkligheten på ett rättvist sätt. Såna här dagar är härliga och jag längtar ut hela tiden. Efter att vi lämnat storasyster på dagis tog jag och lillebror en lång promenad med vagnen. Nu har vi ätit frukost och lillebror har somnat ute i vagnen. Nu ska jag ta en kopp kaffe! Trevlig tisdag på er!







2 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiska bilder med vårsolen som lyser in. Fantastisk liten prins också. Kram ma.

Sofia sa...

Visst är det underbart när ljuset bara strömmar in i rummen! Vårat vardagsrum är helt underbart ljust nu på våren och sommaren. Älskar det!