söndag 21 februari 2010

Vårkläder

Gårdagen tillbringades i Luleå. Jag hade sett ut en vårjacka till lillebror på Polarn och pyret. Det känns lite tidigt att tänka på vår- och sommarkläder, men jag vet ju att det man vill ha kan ta slut om man inte är ute i god tid. Så igår fick den fina skaljackan och en matchande mössa och halsduk följa med hem. Jackan blev en tidig 1-års present från mormor och morfar- tack för det!!


Bilder från Polarn och pyret.
Nu längtar jag ännu mera efter våren! Men den känns långt borta idag då det är över -20 ute... På förmiddagen har vi storstädat huset, det behövdes kan jag lova. Nu när lillebror kravlar sig fram på golvet så syns det på hans kläder när det är dammigt och smutsigt:) Nu ska jag fortsätta spela spel med storasyster innan det är dags för lunch. Trevlig söndag på er!

Inga kommentarer: