söndag 28 februari 2010

Härliga helg

Både fredag och lördag kväll har spenderats med våra goda vänner som bor bara ett stenkast från oss. På fredagen hade vi ordnat barnvakt och åt after work bestående av bland annat sushi. Jag har tidigare fått för mig att jag inte alls tyckte om sushi, men så förra helgen när vi åt lunch i grannstaden med samma vänner så tvärvände det- Jag gillar ju sushi!! På tisdag när jag åter ska till grannstaden i norr så kanske jag måste plocka med mig middag från någon av sushi-ställena. Då blir även maken nöjd :)
Lördag kväll bjöds vi på god tacos, lek och prat hos vännerna. Lillebror var dock inte i toppform och när han hade sovit någon timme i sin säng så började han skrika och hela sängen var full med spya... Efter dusch och start av tvättmaskin somnade han i min famn och har inte kräkts mer sedan dess. Men nu ligger pappan däckad och sover och mår inte alls bra, vi får väl se vart det här slutar...Trist slut på en i övrigt så trevlig helg...


Inga kommentarer: