söndag 8 augusti 2010

Sköna dagar

De senaste dagarnas finväder har gjort att sommaren fortfarande lever, men idag regnar det och är allmänt trist. Men det är skönt att få vara inne efter gårdagens möhippa för min kära vän A. Vi höll på från lördag förmiddag till det hade hunnit bli söndag igen. Och jag tror att den blivande bruden var nöjd! Vädret var då verkligen på vår sida. Jag tycker ändå att det den här sommaren varit ganska så fint väder. Vi har varit ute mycket, badat, åkt båt, grillat ute osv. Det är sånt man får komma ihåg när det blir mörkt och kallt igen.

Tindra flyger drake

Bad på poolen



Idag har Viggo hjälpt till med städningen här hemma

Till och med under soffan har han städat!

2 kommentarer:

Zun sa...

Hej där! Tack för fina ord i min blogg. Tror aldrig att jag har varit in på din blogg tidigare, men får en känsla av igenkänning när jag ser er entré.... Kan det vara så att jag och Storasyster försökte krascha Tindras kalas häromåret när vi egentligen var på väg till er granne på 5-årskalas? SOM vi har skrattat gott och generat åt den pinsamma upplevelsen!

Ha det gott!
/Zun

Soffan sa...

Får vi låna Viggo någon dag :-).
Vi får besök i helgen men ämnar få hit er på middag någon dag efter det. Har ni tid? Kram!!