torsdag 17 juni 2010

En härlig dag...

...har det varit idag. Först en timmes promenad på förmiddagen. Viggo i vagnen och Tindra på ståbrädan. Svettigt, men skönt. Sedan egentid hos frissan för både slingor och klipp medan snälla mormor var med barnen. Hann även med en snabb shopping. Köpte hem två klänningar till bröllopet vi ska på senare i sommar. Måste bara bestämma mig för vilken jag ska ha. När jag kom hem sov lilleman och Tindra lekte med grannen så jag kunde inta solläge på altanen och läsa nyaste numret av Family Living. Nu ikväll har jag även hunnit med en joggingtur på Grisberget. Nu till duschen.


Grå klänning från MQ                                 eller       Ljusrosa från Vila??

Det spelar ju egentligen ingen roll, det är ju bruden som ska vara fin och som alla ska titta på :)
(Obs! Dåliga bilder, speciellt den rosa är mycket finare i verkligheten!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tyckte väl du var snygg i håret!! Svårt klänningsval...
/Sandra